Livrare/Retur – Cum Cumpar/Cum platesc
Cum cumpar / cum platesc
Dupa efectuarea comenzii online, unul dintre consultantii nostri te va contacta telefonic, in cel mai scurt timp, pentru a stabili modalitatea de livrare si costurile aferente.
In cazul in care nu ai fost sunat in primele 24 de ore de la confirmarea comenzii, te rugam sa ne contactezi telefonic. Mentionam faptul ca lipsa unor informatii din formularul de comanda poate sa atraga anularea acesteia. Validarea unei comenzi se realizeaza doar dupa discutia telefonica, precedata de achitarea produselor.
Livrarea produselor
Livrarea produselor se va face prin curier oriunde in tara in sistem de curierat door-to-door (Urgent Curier sau Fan Curier) sau cu ridicare de la punctul de lucru , conform optiunii Clientului.
SC DELTA LESOFT SRL va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor pe intreg teritoriul statelor Uniuniii Europene, dar si in afara acesteia.
Modalitatea si conditiile de livrare difera in functie de cantitate si de valoarea totala a comenzii.
In general, comenzile sunt livrate in termen de 24 ore – 120 zile lucratoare, in functie de produsele comandate.
Pentru produse a caror contravaloarea se achita prin ordin de plata sau virament bancar, termenul de livrare se masoara incepand cu momentul in care suma platita de Cumparator a ajuns in contul SC DELTA LESOFT SRL.
SC DELTA LESOFT SRL isi rezerva dreptul sa valideze comenzile, inainte de onorarea lor, prin contactarea telefonica a clientilor. Dupa efectuarea comenzii, clientul este contactat de catre un operator, pentru a confirma comanda si pentru a fi instiintat despre disponibilitatea produselor si timpul de livrare. Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca o anumita comanda sa nu poata fi livrata.
SC DELTA LESOFT SRL va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni inca o data dupa ce reuseste sa ia contact cu acesta, dupa care comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat. Receptia este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsele care sunt conforme cu comanda si cu nevoile acestuia.
Produsele vor fi livrate pana in fata imobilului in care clientul isi are domiciliul sau sediul. Montajul produselor de iluminat si a pieselor de mobilier, precum si manipularea acestora nu fac obiectul prezentului contract, acestea cazand in sarcina clientului.
SC DELTA LESOFT SRL isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de SC DELTA LESOFT SRL care includ: greve, acte de terosrism, incendii, explozii, actiuni guvernamentale, inundatii, proteste, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de SC DELTA LESOFT SRL fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de SC DELTA LESOFT SRL de la acest client.
MODALITATE DE PLATA
Pentru achitarea contravalorii produselor, SC DELTA LESOFT SRL pune la dispozitia Cumparatorului urmatoarele modalitati de plata:
• Cash la sediul firmei, fie prin avans 50% si restul la livrare, fie prin plata integrala, in limita a 5000 lei
• Prin virament bancar, fie prin avans 50% si restul la livrare, fie prin plata integrala in avans in contul RO05 INGB 0000 9999 0622 8027 deschis la ING Bank.
SC DELTA LESOFT SRL isi rezerva dreptul de a anula o comanda in cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost introduse gresit in baza de date, sau afisate gresit, livrarea nefiind inca efectuata.
Garantia produselor
SC DELTA LESOFT SRL asigura si garanteaza conformitatea bunurilor achizitionate precum si eventualele vicii ascunse. SC DELTA LESOFT SRL se angajeaza sa livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului www.ledsoft.ro.
Raspunderea SC DELTA LESOFT SRL este angajata daca lipsa de conformitate a produsului apare intr-un termen de 2 ani calculat de la data livrarii si daca Clientul informeaza SC DELTA LESOFT SRL despre aparitia lipsei de conformitate in termen de 15 zile de la data la care a constatat-o. In cazul in care la livrare se constata o lipsa de conformitate a unui produs din factura, Clientul are dreptul de a cere repararea intr-o perioada rezonabila sau inlocuirea produsului. Daca aceste operatii nu sunt posibile, Clientul are dreptul de a cere sa beneficieze de o reducere corespunzatoare a pretului sau de rezolutiunea contractului, in acord cu legea nr. 449/2003 completata de OUG nr. 174/2008.
SC DELTA LESOFT SRL nu isi asuma nicio raspundere pentru executia si consecintele serviciilor de manipulare, transport, montaj si instalare executate de terti, atunci cand produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instructiunile producatorului. SC DELTA LESOFT SRL nu isi asuma nicio raspundere privind consecintele pe care le-ar avea utilizarea sau intretinerea gresita a produselor, cauzate de nerespectarea instructiunilor producatorului. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii facturii Clientul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate. Clientul este de acord cu faptul ca produsele manufacturate si cele din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material. Clientul este de acord cu faptul ca produsele din lemn masiv pot prezenta mici crapaturi sau noduri in functie de natura lemnului sau ca pot aparea in timp mici crapaturi functie de conditiile in care sunt pastrate produsele. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 (modificata prin O.U.G. nr. 174/2008) si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului impreuna cu accesoriile aferente si copie de pe factura fiscala. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Garantia oferita pentru produsele prezentate pe site este intre 1 – 10 ani de zile, in functie de fiecare produs in parte. Termenul de garantie curge de la data vanzarii produsului. In aceasta perioada, daca deficientele nu sunt imputabile Clientului, SC DELTA LESOFT SRL isi asuma responsabilitatea repararii sau inlocuirii produsului pe cheltuiala sa. Dupa efectuarea livrarii Clientul nu mai poate invoca deficiente cantitative sau deficiente pe care, in mod rezonabil, nu putea sa nu le vada la momentul livrarii (ciobituri, zgarieturi, rosaturi, fire trase, componente indoite, pete de murdarie etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticla sau zgarierea produselor dupa receptie sunt riscuri asumate integral de Cumparator.
Garantia se pierde in urmatoarele situatii:
o in cazul interventiilor sau reparatiilor produsului executate de persoane neautorizate;
o in cazul utilizarii produsului pentru alte scopuri decat cele pentru care a fost conceput si recomandat;
o in cazul nerespectarii de catre cumparator a conditiilor de pastrare, utilizare si intretinere prevazute in documentatia care insoteste produsul;
o in cazul deteriorarilor termice, mecanice ale produselor datorate incendiilor, accidentelor de orice fel, intemperiilor sau neglijentei in utilizare.
Prin insasi natura lor – produsele tip decoratiuni ori lampi vintage – obiectele comercializate de SC DELTA LESOFT SRL pot avea atribute ale obiectelor vechi (mici pete sau zgarieturi, deteriorari superficiale ale materialului, etc.). Acestea nu se considera a fi defecte de fabricatie si, in aceste cazuri, conditiile de garantie nu pot fi invocate. Clientul poate cere insa returul produsului fara a fi necesara vreo explicatie, in conditiile legii.
Conform OG nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta si Legii nr. 51/2003, care aproba ordonanta,”consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sint cheltuielile directe de returnare a produselor”.
Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice (OG 130/2000 Art 2 (1) lit. b).
Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de e-mail comenzi@luceon.ro numai cererile scrise se vor lua in considerare.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara urme de utilizare, manipulare etc.).
Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii acestora.
NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri
Produse fara ambalajul original
Orice litigiu aparut in legatura cu utilizarea acestui site va fi rezolvat pe cale amiabila.
Daca rezolvarea amiabila nu este posibila, alternativ, potrivit art. 25 din OG nr. 28/2015 privind solutionarea alternativa a litigiilor dintre consumatori si comercianti, care transpune prevederile Regulamentului 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum, va puteti adresa unei entitati SAL din Romania.
Pentru orice problema aparuta in relatia cu SC DELTA LESOFT SRL, reprezentantii societatii va stau cu placere la dispozitie, la telefon 0723 182 503 si la adresa de e-mail office@ledsoft.ro.
Costurile de returnare, aferente serviciilor de transport, vor fi suportate de client.